"ממש לא חשבתי שזה יתפרש כמו שזה יתפרש"

אמנון לוי, התראיין בתכנית, 'בא בסטייל' עם דניאל ציוני, לקראת העונה החדשה של "פנים אמיתיות" והתייחס לדברים שכתב לפני מספר ימים בעמוד הפייסבוק שלו: "לא היה לי מושג שזה הולך לעורר כזה כעס"

17 במאי 2018

העיתונאי ואיש הטלוויזיה, אמנון לוי, התראיין היום (ד'), בתכניתו של דניאל ציוני, 'בא בסטייל' לקראת העונה החדשה של "פנים אמיתיות" שתשודר הערב (21:15), בערוץ עשר והתייחס לדברים שכתב לפני מספר ימים בעמוד הפייסבוק שלו על הופעתה של זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי, בכיכר רבין בזמן שבגבול עזה התנהלו הפגנות ועימותים שהובילו להרוגים ופצועים בצד הפלסטיני: "נטע כפרה, זה לא יום לחגיגות בכיכר. עשרות אנשים נהרגו, מאות נפצעו. כשאת תרקידי אנשים בתל אביב, אנשים בעזה יבכו על מתיהם".

הפוסט שפרסם אמנון לוי בדף הפייסבוק שלו

הפוסט שפרסם אמנון לוי בדף הפייסבוק שלו

לוי נשאל האם לאחר שדבריו נאמרו לא היה חשש שהסביבה תסתכל על זה בצורה מוגזמת מדי: "ממש לא. לא היה לי מושג שזה הולך לעורר כזה כעס. אני גר ליד כיכר רבין, היה לי ברור שאני הולך לחגוג עם נטע כפרה עליה, גם מאוד אהבתי את השיר ומאוד היה לי כיף. פתאום, אני שומע שיש מלחמה בדרום, מלחמה של ממש, 60 הרוגים בצד שלהם וחיילים שלנו נלחמים. הבן שלי, גר בשדרות, כולם שם בכוננות להתקפה, כשאני עוד כתבתי את הדברים, לא היה לי ברור שזה יגמר בלי אף נפגע מכוחותינו, יש לי בכיר מחיל האוויר שאמר, ככה היינו קרובים להזניק את המטוסים ולצאת למתקפה".

העיתונאי ואיש הטלוויזיה המשיך ואמר: "חשבתי שזה לא העיתוי, לא בגלל שאני תומך במחבלים ולא בגלל שאני מתנגד לנטע, בגלל שאני חושב שכשמתים אנשים ושיש מלחמה וכשיש מתיחות ביטחונית קשה, אפשר היה לדחות את זה ביום, יומיים, לא קורה כלום. לא העליתי על דעתי שזאת תהיה התגובה, אני מוכרח להגיד לך את זה בכנות. אני קיבלתי אלפי איומי רצח, שעדיין נמשכים, דברים שבכל הקריירה הארוכה שלי, לא קיבלתי כאלה דברים".

על כך שלאור הקריירה התקשורתית וניסיונו של לוי, אולי לא הייתה ציפייה לתגובה מסוג זה: "ממש לא חשבתי שזה יתפרש כמו שזה יתפרש, אני חשבתי שביום שבו מתים אנשים, ויש מלחמה ויש פחד ושדרות במצוקה וחיילים שם נלחמים ולך תדע. מזל שזה נגמר בלי שאף אחד מחיילנו נהרג אבל מה היינו עושים במידה ופתאום באמצע החגיגות הייתה מגיעה בשורה כזאת, הרי אי אפשר היה לשלוט במה שקרה הייתה שמה הידרדרות של המצב לגמרי".

אמנון לוי | צילום: רונן פדידה

אמנון לוי | צילום: רונן פדידה


השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

רדיו חם אש

Current track
TITLE
ARTIST

Background