משיח בא לבקר

לאיתי לוי יש מאמי חדשה, עדן בן זקן גונבת את ההצגה, מאור אדרי הוא המזרחי החדש, למושיק עפיה מגיע יותר ומשה פרץ מתרחק מהמזרחית?

23 בינואר 2019

והנה הגיע שיתוף הפעולה המעניין של השנה – עדן בן זקן משתפת פעולה עם סטטיק, בן אל, סטפן לגר וג'ורדי בשיר החדש "יאסו"

אם יש מישהו שחשב שעדן בן זקן תעלם בין כוכבי הנוער והפופ הוא טעה ובגדול. עדן גונבת את ההצגה. בלי עב"ז היינו מקבלים עוד שיר פופי טיפוסי מלא גימיקים של סטטיק, בן אל וסטפן.
היא מצילה את השיר, וגונבת את מלוא הפוקוס כבר בפתיחה ובפזמון העוצמתי, כששיתוף הפעולה עם סטטיק, בן אל וסטפן מחזק את מעמדה.

 

מודה שאת מאור אני מכיר ושומע עוד מלפני הפריצה למיינסטרים. מאור אדרי שהתחיל כזמר מזרחית ודיכאון עשה מאז דרך ארוכה עם שלל להיטי מדינה והופעות גדולות, מאור לא מפסיק לחדש ולרענן. בשנים האחרונות המוסיקה המזרחית השתנתה והתרחקה מהשורשים.
דווקא בימים בהם השירים החדשים מכוונים לקהל צעיר, בסגנון החדש של המוסיקה המזרחית, מאור אדרי מוצא את האיזון בשיר החדש "בלי עין הרע" עם הפקה מודרנית וקליפ מצויר אבל הסגנון מחזיר אותנו לצלילים האהובים של פעם.

 

הפתיח שמזכיר את השיר "הולכים להשתגע" וההפקה  שרחוקה שנות אור מהז'אנר הים תיכוני, מרחיקים אותנו ממשה המוכר והאהוב. יכול להיות שמשה איבד את הדרך?
דווקא בתור מי שפרץ עם שיר קיצבי כשכולם פרצו עם בלדות, וברזומה שלו סוללה של להיטים בסגנון הייחודי, השיר החדש של משה פרץ מציף בי געגועים עזים ל"טעם הישן" והטוב…

 

למושיק עפיה יש שירים שיישארו איתנו שנים קדימה, אבל היום נראה שמושיק לא מצליח לשחזר את ההצלחה.
ההופעות בתכניות הריאליטי "היחידה 3" , הזכייה ב"אח הגדול VIP", התקופה בחממה של אייל גולן "ליאם הפקות" לא עזרו למושיק לחזור לקדמת הבמה שהוא ראוי לה. אמנם הביקוש להופעות בבמות הגדולות והקטנות לא מפסיק (6.2 רידינג 3) אבל מושיק מתקשה לשחזר את ההצלחה.
ביום ראשון שעבר יצא לו השיר החדש "לב שלי" אחד השירים היותר טובים שיצאו לאחרונה. רק הזמן יעיד אם השיר החדש של מושיק עפיה יהפוך אותו בחזרה ללהיט.

 

איתי לוי | צילום: רדיו 99.5 חם אש

איתי לוי | צילום: רדיו 99.5 חם אש

שמענו הרבה פעמים על "שיטת ההדלפות" של עומר אדם ונראה כי ב"ליאם הפקות" אימצו את השיטה. השיר החדש של איתי לוי "מאמי" הודלף לרשת.
דרך ארוכה עבר איתי לוי מאז "כמעט שיר אהבה" שאיתו פרץ לתודעה לפני כ5 שנים. הנסיך של המוסיקה המזרחית לא מפסיק להפתיע, לחדש ולבסס את מקומו כאחד הזמרים הכי טובים במדינת ישראל.
נראה ש"שיטת ההדלפות" רק תעצים את הציפייה לשיר החדש שיתכן וייצא כבר בקרוב רשמית. חשוב לציין כי ה"שיטה" הזו הייתה קיימת עוד לפני עולם הפייסבוק והיוטיוב, אם זה בפורומים המיתולוגים הישנים או בתוכנות המסרים השונות של התקופות ההן.
דבר אחד בטוח, השיטה עובדת כשיש שיר טוב. ולאיתי לוי יש שיר טוב בקנה.


השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

רדיו חם אש

Current track
TITLE
ARTIST

Background