קבסה וציוני – זוכי פרס הרדיו של אגודת העיתונאים לתכנית מלל שאינה אקטואליה

הצמד הרדיופוני, קארין קבסה ודניאל ציוני, שמשדרים יחד מזה עשור את תכנית הבוקר הפופולארית של 99.5 זכו להערכה מועדת הרדיו הארצית. הפרס יינתן בכנס המסורתי באילת

14 באוקטובר 2021

קארין קבסה ודניאל ציוני משדרים את תכנית הבוקר של רדיו 99.5 חם אש מבית רדיו חיפה זו השנה העשירית. היא – בת 34, בוגרת תואר ראשון בתקשורת. הוא – בן 28, בוגר תואר ראשון בשיווק ומנהל עסקים. יחד הם יצרו במהלך שנות השידור ז'אנר חדש ברדיו. ז'אנר זה מתאפיין לא רק בשפה ישירה נטולת פילטרים וגינונים, אלא גם בחשיפה כנה ואמיצה של האתגרים, המעידות והישגים בחיים האישיים ובאירועים המשמעותיים שעוברים עליהם. הכל בהומור, בביקורת עצמית ובשאיפה להצליח. בכך יצרו דניאל וקארין קשר מיוחד עם המאזינים, שרואים בהם חברים אמיתיים שמשקפים סיטואציות דומות שהם חווים ביום יום.

לדניאל, חובש כיפה ובוגר ישיבה תיכונית, ולקארין שגדלה בבית מסורתי-דתי חשוב במיוחד לעסוק בקבלת השונה והאחר ובתמיכה בקבוצות מיעוטים, כמו קהילת הלהט"ב וזכויותיהם, וסיוע לנערים ונערות מאוכלוסיות מוחלשות. האג'נדה העיקרית של קארין ודניאל בשידור היא המאבק במודל היופי המעוות, כפי שהוא בא לידי ביטוי ברשתות החברתיות שמכתיבות מה יפה, מה מפתה ומה נכון. השניים שנחשבים בעצמם לאושיות אינסטגרם, מנצלים את הבמה גם במרחב הוירטואלי לקדם את המאבק נגד חרמות בקרב ילדים ובני נוער, ונגד ההדרה החברתית של ילדים בעלי עודף משקל.

בנוסף לכל אלה אימצה התכנית את לוחמי ספינות הטילים של חיל הים, ומידי שנה מתקיימים שידורים מיוחדים בהם קארין ודניאל מעודדים את הגיוס לקורס חובלים בקרב בני הנוער.
קארין ודניאל אהודים במיוחד לא רק על מאזיני הרדיו הבוגרים באזור חיפה והקריות אלא גם על צעירים שהאזנה לרדיו אצלם נחשבת לדבר חריג. נתונים אלה משתקפים לא רק במשוב מצד המאזינים אלא גם בסקרי ההאזנה השונים.

דני נישליס ז"ל, שכיהן כמנכ"ל והבעלים של התחנה, ראה בתכנית הבוקר בהגשתם נכס משמעותי לרדיו חיפה ולקהילה, והיה זה שזיהה את כישרונם של קארין ודניאל, טיפח והכשיר אותם לשידור, כמו שדרנים רבים אחרים שעברו תחת ידיו.

 


השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

רדיו חם אש

Current track
TITLE
ARTIST

Background