תוצאות המצעד השנתי של 99.5 חם אש

בואו לגלות מי נבחרו לזמר, זמרת, פריצת ודואט השנה במצעד הכי חם של המוזיקת המזרחית>>>

9 בספטמבר 2018

ראש השנה בפתח וזה זמן מצוין לקבוע מי זמר, זמרת, פריצת ודואט השנה של רדיו 99.5 חם אש. דניאל ציוני וקארין קבסה, דאגו לספק לנו את התוצאות של המצעד השנתי הכי חם במוזיקה המזרחית. המצעד שארך כ-3 שעות, נתן במה לכל מה שהיה חם בשנה החולפת במוזיקה המזרחית ובמהלכו קבסה וציוני הכריזו באופן רשמי על הזוכים בקטגוריות השונות. רוצים לדעת את התוצאות? אז ככה:

זמר השנה של רדיו 99.5 חם הוא לא אחר מאשר עומר אדם. מה עוד ניתן לומר על הזמר שכבש כל פסגה אפשרית במהלך השנה החולפת. גם השנה, אדם המשיך את הזינוק שלו ודאג לבסס את מעמדו כזמר השנה. אחרי שזכה להצלחה מסחררת עם הלהיטים שהוציא בשנה החולפת כדוגמת "שני משוגעים", "חברות שלך" ו-"אוהבת אותי אמיתי", עם ההופעות שנמכרו בסולד-אאוט כשהשיא ללא ספק היה ההופעה ההיסטורית באצטדיון "סמי עופר", אחרי כל זה ועוד, הגיע הרגע לקטוף את תואר זמר השנה של רדיו 99.5 חם אש.

עומר אדם. צילום: שרון רביבו

עומר אדם. זמר השנה של רדיו 99.5 חם אש | צילום: שרון רביבו

זמרת השנה של רדיו 99.5 חם אש היא עדן בן זקן. שנה מרתקת עברה על הזמרת הצעירה הן ברמה המקצועית, הן ברמה האישית והן ברמה התקשורתית. עדן, דאגה בשנה החולפת לקבע את מעמדה כאחת הזמרות המבטיחות של הזמר המזרחי עם להיטים כמו "תל אביב בלילה", "חיים שלי" וגם עם החידוש המרגש לשיר "הללויה" יחד עם גלי עטרי לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל. כל אלה ועוד, הובילו את מאזיני רדיו 99.5 חם אש ועורכי התחנה לקבוע באופן רשמי, עדן בן זקן היא זמרת השנה!

עדן בן זקן. צילום: דניאל קמינסקי

עדן בן זקן. זמרת השנה של רדיו 99.5 חם אש | צילום: דניאל קמינסקי

פריצת השנה של רדיו 99.5 חם אש הוא עדן חסון. הזמר הצעיר עשה קפיצה משמעותית במהלך השנה החולפת. חסון, שפרץ לתודעה עם הלהיט "מישהו יעצור אותי", לא עצר שם ובמהלך השנה החולפת המשיך לספק להיטים כמו "ילדים כאלה" ו-"שיכורים" ובכך דאג להבהיר לכולם שלא מדובר בהצלחה חד פעמית. יש לציין, שעדן חסון אחראי על להיטים נוספים כדוגמת "שתישרף האהבה" שהוא עצמו כתב ואיתי לוי הוא זה שביצע. כמו כן, בעקבות ההצלחה בשנה החולפת. הזמר הצעיר והמוכשר צפוי לעלות עם הופעה במהלך חודש נובמבר וזו הזדמנות נפלאה לאחל לו המון בהצלחה!

עדן חסון. צילום: רדיו 99.5 חם אש

עדן חסון. פריצת השנה של רדיו 99.5 חם אש

דואט השנה של רדיו 99.5 חם אש הוא של איתי לוי וסטפן – מאמו. לא מעט דואטים מרשימים בוצעו השנה וללא ספק היה קרב צמוד בקטגוריה הזאת. מיטב הזמרים שיתפו פעולה ודאגו לספק לנו להיטי ענק אבל צמד הכוכבים לוי את סטפן היו השנה מעל כולם ויחד סיפקו לנו את "מאמו" שהפך במהרה ללהיט היסטרי חוצה גבולות.

איתי לוי וסטפן. צילום: עופר יעקוב

איתי לוי וסטפן. דואט השנה של רדיו 99.5 חם אש | צילום: עופר יעקוב

בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות לכל המאזינים שהצביעו במהלך השבועות האחרונים ולקחו חלק במצעד השנתי של רדיו 99.5 חם אש ולכל המאזינים והאמנים שליוו אותנו בשנה החולפת. תודה רבה לכולכם ושתהיה לכולנו שנה טובה, שנה חמה אש, שנה של עשייה ועוד המון להיטים והצלחות למוזיקה המזרחית.

 

 

 


השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

רדיו חם אש

Current track
TITLE
ARTIST

Background